Tuesday, March 28, 2006

HISTORIAS DEL CALCIO

L'única cosa interessant que podria destacar d'un dilluns qualsevol seria l'article de l'Enric Gonzalez, corresponsal d'El País a Itàlia. El primer que faig quan m'arriba el diari a les mans és obrir-lo per la secció d'esports i buscar el seu "Historias del calcio".
No és que et posi al dia de l'evolució de la lliga italiana, de fet parla poc dels resultats setmanals o els millors golejadors. El que és interessant són les seves històries sobre l'esport i el que l'envolta. Retrats socials i personals de l'Itàlia sembrada de tòpics, però també sorprenent i absolutament fascinant.

Miraré de penjar alguns dels articles que més m'agraden, encara que no us agradi el futbol són entretinguts de llegir i divertits. El primer és el que em va descobrir aquestespai, ja deu fer casi dos anys, es diu Glorias del Inter i és bastant divertit.

5 comments:

Pons said...

Jo m'ho he llegit i no m'agrada el futbol, però realment lo del Inter es un fet realment curios i sobretot divertit, pobre Inter...

Albert Burrull said...

Crec que el tio es queda curt... És molt curiós tot el que li passa a l'Inter...

Anonymous said...

aviam... aixo de les histories del calcio molt interessant de debó... però ja veus k no funciona gaire...

Anonymous said...

tienes razón marisa

Anonymous said...

Ey chicos, habeis visto mi comic?