Monday, February 18, 2008

Lliçons

Divendres, individu 1 (jo) preparant l'equipatge per anar a esquiar (a l'últim moment, evidentment), mentre individu 2 (la meva progenitora) intenta supervisar la deficient planificació:

Progenitora- Ja t'has fet la maleta? Necessites res?
Jo- Que sí, ja t'ho he dit abans.
Progenitora- Segur que no necessites res? Si vols al calaix x hi ha crema per...
Jo-Que sí! -amb impaciència- Que ja ho tinc tot, deixa de preguntar!


RESULTAT:


El meu aspecte d'aquí uns dies, quan la resta de pell cremada que em queda al rostre se n'hagi desprès per complet.

Conclusió
Quan vagis a esquiar, porta sempre un amic que compleixi un dels dos requisits següents:

a-Sigui més previsor que tu.
b-Escolti i apliqui els consells de la seva mare.

2 comments:

Anonymous said...

Me too!

Albert Burrull said...

Volem fotos de tots dos!!!!