Thursday, March 22, 2012

Enhorabona



Estic d'enhorabona.

Feia temps que no em topava amb algun bloc que m'incités a retornar mica en mica a l'activitat.
Deixar-se arrosegar per la inmediatesa del twitter ha estat massa temptador.
Però des de punts tan dispars del planeta m'ha arribat per fi una bona patada al cul. Un bon cop que m'ajuda a  enfrontar-me de nou a la incomoditat de blogger, agafar impuls per compartir algunes cosetes i fer alguns petits canvis.

Prou de palla, que tampoc no escric prou bé per a jugar amb la curiositat, així que no perdeu temps i disfruteu d'aquesta nova visió inspiradora:

El primer que em va inspirar i el seu successor. Al cap de poc va servir per insiprar-ne una versió local.
I per últim, un bloc menys inspirador, més feixuc i el que és pitjor: sense fotos.
Bè, almenys és en català oh.. wait!




2 comments:

Pons said...

caram ja porta 52 posts en poc més d'un mes! si que s'ho ha agafat amb força! com no t'espavilis et superarà de seguida xD

RB said...

xD, tinc poca feina.

M`encanta el de la Barber`a, per cert...