Friday, November 03, 2006

4D

Com ho fa Valve per fer amb Half Life un dels millors jocs de la història¿?
Perquè és capaç de crear coses com aquesta:





Quina és la distància més curta entre dos punts? Una línea recta? No! Es zero, quan el punt és el mateix: sent capaç de plegar l'espai, com un full de paper. (explicació fàcil d'
Horizonte Final).

Qui deia que la física i les matemàtiques teoriques eren aburrides? Segur que no haurien pensat en aplicar als videojocs conceptes que dificilment podrem entendre fora d'una recreació virtual (4, 5 6 o més dimensions). Es impressionant la gran quantitat de possiblititats que s'obren!

PD: Pel que sembla aquest concepte ja s'ha vist en un anunci fet per l'original Michel Gondry (Olvidate de mi), un director que va comenaçar fent videoclips amb coleguilles com Spike Jonze.




Vist a mirá!

2 comments:

Pons said...

Quin Half life es aquest?? m'han vingut ganes de jugar-hi i abandonar el adictiu joc de crear parcs d'atraccions RollerCoaster Tycoon 3...

gary said...

Serà la continuació del Half Life 2. De totes maneres et recomano que juguis a aquest mentre no aparegui la continuació, és un oc impressionan. Crec que és el millor joc al que he jugat (tot i que es fa dificil comparar amb el de rol).