Monday, October 09, 2006

Curs 2006-07

Primer dia de classe i el cel és d'un color blau elèctric, no sembla amenaçant, però és bastant turbador. Com ho he d'interpretar? Giro cua i torno a dormir? Em faig el suec i continuo tranquilament fins a arribar a la UAB? Vaig caminant a trams, seguint a la gent que fa part del meu recorregut, ben a prop, tinc l'esperança que els individus als que m'acosto vagin carregats de metall, així si em cau un llamp el podrien desviar cap a ells a l'últim moment...

Al final arribo sencer a l'estació, i en un moment estic a la facultat. Estic salvat. No! Encara és Octubre!



PD: Evidentment el primer dia de classe feia un dia de puta mare, pel que no vaig trobar cap excusa per evitar l'assistència...

1 comment:

Pons said...

Bé bé ja has aconseguit anar un dia a clase. Ara ja tan sols et deuen quedar uns 200 dies mes...