Tuesday, June 30, 2009

Pelegrinatge 2009





Després del fracassat intent de l'any passat s'em presenta a casa en forma d'invitació (tot i que no entenc res al estar escrit en hindi) un fulletó sobre la peregrinació a les coves d'Amarnath sorpènent, ja no recordava que vaig haver de donar l'adreça com a peatge per poder menjar gratis com a pelegrí-
Qui hauria de dir que fins a Sabadell arriba la publicitat religiosa hindú...
Doncs si vull purificar la meva ànima tinc encara 45 dies per arribar-me com l'any passat a Pahalgam i unir-me a milers de fervents hindus en el seu viatge cap als genitals divins. I si és a costa d'assimilar als musulmans del Caixmir la missió és encara més sagrada per als més fanàtics vhinduistes.

1 comment:

Pons said...

Haver escanejat la publicitat que potser m'interessa arribar-hi!