Tuesday, January 08, 2008

Josep Oliver Alonso

Primer dia de classe, arribo uns minuts tard, la porta està tancada. Obro i em disposo a entrar, quan em frena la veu del professor.

-Disculpi, com es diu vostè? - Em mira fixament, sense deixar d'aguantar el got de cafè.

-Jo? Em dic O.

-I té algun motiu per arribar tard?

-Jo? Eh..

M'assec en un lloc poc visible i intento passar desaparcebut. Un minut després s´obre la porta i entren dos companys. Els frena una veu:

-Disulpin, com es diuen vostès?

(...)

Segon dia de classe: ningú arriba tard.


I resulta que és el millor professor que he tingut mai, a part de director del servei d'estudis de Caixa Catalunya.

Només cal veure'l ahir a l'Àgora (2008, vénen les vaques magres), la capacitat de donar lliçons, sense espantar-se a portar la contrària a la opinió general i a dir coses poc agradables l'oída de l'espectador.

Sincerament, no us perdeu el debat, realment interessant, sobretot per part de Tremosa (amb interevencions molt acadèmiques i liberals) i Oliver. Encara que només sigui mirant a l'atzar alguna de les seves intervencions. Tot un mestre.

2 comments:

Albert Burrull said...

Esperava un excusa més interessant...

Anonymous said...

Mira quan costa el teu blog.
http://www.websitevaluecalculator.com/
Segur que és una estafa