Tuesday, January 30, 2007

Gary's Blog

Fa tot just un any aquest blog va ser creat amb la humil tasca de fer fracassar qualsevol intent de notorietat per part del penós blog del Ramon, així que tenia un objectiu ben definit i una esperança de vida no massa llarga, només la necessària.

Resulta però que el blog del Ramon és com les males herbes, mai moren, així que el que en un principi havia de ser una experiència breu ha arribat a un any de la seva creació, i per tant, ja no pot continuar tenint el simple i provisional nom de Gary's Blog. Conseqüentment em veig obligat a la difícil tasca d'aconseguir una nomenclatura apropiada per al paper referencial dins la blogsfera que ha anat assumint aquesta bitàcora al llarg del seu primer any d'existència.

Obro doncs una ronda de consultes amb l'objectiu de tenir un nom definitiu a començaments de Març. Durant 2 o 3 setmanes espero que es proposin els candidats a nom per al blog, i després aquestes propostes hauran de passar un procés de selecció fins que quedin uns pocs candidats finals que arribaran a una gran final, on es decidirà el nom per votació popular.

Seria interessant que les propostes tinguessin alguna relació amb la meva persona, aquest blog o no.. Però si que estaria bé una justificació de la frase (o un subtitol)...

5 comments:

Anonymous said...

Molt bona pensada oleguer!! Cada cop et veig millor en les teves idees. Per començar un parell de suggerencies:

-Racionalitat limitada
-Sense titol


Que et semblen?

Pons said...

Això del "sense titol" em sona molt a buenafuente...
I "Racionalitat limitada" simplement no m'agrada.

Jo proposo:

CPII (Curiós Però Indubtablement Inútil)

Fins i tot m'agrada pel meu blog aquest titol!

gary said...

Potser millor:

-CSI (Curiós Sense Interès)
-IPP: Interessant Però Prescindible
-Pons Blog
-El mamon del Ramon
-Pons & Chips
-No és un altre estúpid blog
-Un altre estúpid blog
-Micropons
-Bola de drac Z
-iPons
-iBlog
-iGary
-Gary's Vista
-Gary OS
-G. B. Confidential
-Confidencial SBD
-Anatomia de Gary

Pons said...

Anatomia de Gary!

Anonymous said...

Si es digués Anatomia de Gary, gaudiríem d'un flash de presentació amb l'anatomia de Gary a tamany real?