Friday, February 23, 2007

Decisions (I)

Hi ha moments en la nostra vida en que hem de prendre decisions dràstiques. Són questions que intentem evitar, neguem les evidències, acostumem a no donar-nos per aludits, però volguem o no, tard o d'hora arriba l'hora en que hem de trencar amb el passat i començar de nou.

Doncs aquest moment ha arribat per mi. Feia temps que ho meditava i encara tinc dubtes, però el que tinc clar és que així no es pot continuar.




Doncs sí, els Simpson han mort. Fa unes quantes temporades que no paren d'arrossegar-se a base d'estrelles convidades i viatges estúpids (típic i insuportable crit Los Simpson viajan a xxxxxx). Suposo que l'última possiblitat d'acabar la seva història amb grandesa és la película que s'acosta perillosament a mitjans d'aquest any, però tinc la sensació que aquesta serà més una llosa que un mèrit alhora de fer balanç d'una sèrie moribunda.


Aleshores, quins són els dubtes abans esmentats? Aquests es deuen a la terrible decisió de buscar un substitut, un sèrie que agafi l'estandard com la millor sèrie d'animació post-Simpsons.

I aquí les meves candidates: Futurama i Family Guy.


PD: Això és el que va fer dels Simpsons una sèrie insuperable. Lionel Hutz (legal i-rompible) + Richard Nixon (recuerda que te hize un favor, li diu el diable) + Barbanegra (a una cadira de bebé). Suposo que quan més alt has arribat, més trista és la teva decadència.

3 comments:

Albert Burrull said...

Buffff

És una decisió moooooooooolt complicada... Però jo em decanto per Family Guy

burrull.com

Pons said...

Jo com que encara no he vist mai family guy no em puc decantar. Però futurama es molt bó.

(Pròximament futurama al meu blog)

Anonymous said...

Qüestions, eh?

Petons!