Friday, May 19, 2006

La meva primera Champions League

Dijous 18 de maig del 2006, els alumnes de 7 anys han de fer un exercici complicat:

Un full en blanc, coronat per una pregunta que han de respondre (dibuixant i escribint).
La pregunta fa així: Ahir va ser un gran dia?

Doncs bé, pel que sembla així va ser!

-Segons la J. va ser un gran dia "parque vag anar a la Pisina" i la seva mare li va "ensenyar a nadar de escena".

-Va ser un gran dia per la B. ja que li va caure una dent i "al Ratonsito peres o als anjalets am ban purtar (...) que feia la canso da una atraccio de eurodisnei"...

Aquests serien els dies més espectaculars, la resta són més monotons i aburrits:

-Una noia respon amb un "Si parque va guanyar al barsa"; acompanyat d'un dibuix d'un helicopter (o una mosca rosa) sobre l'escut del barça fantasticament dibuixat, just a sobre d'un camp amb tots de figuretes jugant a futbol, on destaca una que sembla que estigui dreta sobre l'estomac d'una altre.

- Dos nens i una nena comenten breument que va jugar "el varsa" i va guanyar, però no ho han sabut fins aquest matí, ja que van haver de anar a domir (els 3) a la mitja part. Com hauran sentit això de anar a dormir perdent i llevar-se havent guanyat la copa?

-Una noia que no li va semblar un gran dia (li va semblar "mig mig") perquè es va perdre la segona part ja que, tot i haver cantat l'himne del barça dos cops, la van fer anar a dormir. Resulta que "cuan es va acavar el partit amb va dir el Barsa a guanyat i jo adormida vaig contestar mmmm mmmm i avui mua dit el barsa ha guanyat! visca el Barsa! visca el Barsa! oeeee! oee!oee! oeee!"

-N'hi van haver que ho van celebrar a lu gran: "la meva mara i yo vem cridar molt i se sentia fins el pati de casa meva els petardos" ,

-Alguns comenten com "al papa ba esta a la cafataria am amics"

-El seguiment del partit va ser intens però irregular: "al primer gol el ba fer Eto i el segon no m'enrecordu pro al gol de Guli auria de ve valgut" (acompanyat d'un dibuix del camp amb els jugadors, on destaquen Ronaldinho de lateral esquerre, Puyol d'interior esquerre, Belletti de migcampista, uns quants jugadors sense identificar i l'Etoó com a killer rematant a gol).

-Uns quants només ho van veure l'endemà: "el damati per les notisies vaag veure el Puiol i el Ronaldinyo van agafar la copa i van comensar a cridar".

-Sorpen el que comenta l'A. : "io vaiveurea una peli. i al meu pare ba anar esgleisa (literal) aveure al partit".

-Quin titol van guanyar? Abunden les " copa de auropa", "copa" a seques, i la "xampions". Alguns fins i tot van veure com "va guanyar la xampions i tambe va guanyar una copa".

-Un anònim estava molt "amusiunat" amb tota la familia "van vanir els meust tiets i la meva avia.Tots vem cridar molt. Va ploure a Paris"

-A destacar: "..i tots vem crida molt menys el meu pare ques del madirt".

-En queden un parell de cronistes que han omplert el full (una per davant i per darrera, aquesta no volia dibuixar!) i em veig incapaç d'acabar de transcirure'n alguna cosa, potser mes endavant..

-Per últim, destacar el nombre de pares que es preocupen poc de l'educació dels seus fills. Al voltant de una tercera part dels alumnes van ser els nens que van anar a dormir a l'hora que ho fan normalment o una mica més tard, però sense acabar de veure el partit.
Pobres criatures!

4 comments:

Pons said...

Impressionant. Clarament es un altre punt de vista de veure un aconteixement com aquest.
Encara estic intrigat amb el nen que va veure una peli, quina peli seria? i el seu pare va anar a l'esglesia a veure el partit? les esglesies que jo visitu no me les imaginu amb una pantalla gegant davant de l'altar.

PD: crec que els cronistes, gariebé segur que acabaran fent un blog tard o d'hora.

Anonymous said...

Gràcies papes per deixar-me anar a dormir! Els pateradus no m'agraden i així no us vaig veure borratxos, seguiu sent herois per mi.

Anonymous said...

Visca el barça collons!!
He comentat akest post al meu blog :D viam que n'opines..

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»